Tennissen tijdens Kikkers open en HOT

In deze zomerperiode zijn er weer veel open toernooien waar je als KNLTB-lid aan kunt meedoen. Zo wordt er van 20 tot en met 28 juli het ‘Boekuwzending.com Kikkers Open 2019’ bij TC de Kikkers gespeeld en vindt het Haarlemmermeer Open Toernooi (HOT) van onze vereniging van 3 augustus tot en met 11 augustus plaats. Inschrijven voor het HOT kan tot en met 26 juli via toernooi.nl.

Vrij spelen tijdens open toernooi

Daar vrij spelen tijdens het open toernooi bijna niet mogelijk is, hebben we al jaren met TC de Kikkers de goede afspraak dat leden van TC de Kikkers die tijdens hun open toernooi willen vrij spelen bij onze vereniging terecht kunnen. En omgekeerd, tijdens het HOT, kun je als TVNV-lid vrij spelen bij TC de Kikkers. Je moet je wel even melden bij de bar van TC de Kikkers met je TVNV-tennispas. Daar krijg je een tijdelijke pas waarmee je op deze locatie kunt afhangen.