Corporate games op TVNV

Afgelopen zaterdag 29 juni was tennisvereniging Nieuw-Vennep een van de hosts van de Corporate Games. Dit sportevenement speciaal voor bedrijven, kwam dit jaar voor het eerst naar Nederland. Van vrijdag 28 tot en met zondag 30 juni konden lokale, nationale en internationale bedrijven het tegen elkaar op in zestien verschillende sporten.

In deze bloedhete zaterdag speelden ook verschillende leden van onze vereniging tegen een internationaal gezelschap. Een bijzonder leuke, sportieve en gezellige dag die voor herhaling vatbaar is!

Dank aan alle leden die hebben deelgenomen en in het bijzonder dank aan Ilse en Rogier die het gastheerschap namens TVNV zeer professioneel hebben ingevuld. Ben jij er volgend jaar ook bij?

Bekijk de foto’s | Corporate games (Facebook)