Iedere vrijdagavond tossen

Arjan Verbaas (onze pachter) heeft het initiatief genomen om voortaan iedere vrijdagavond vanaf 19:30 de toss te organiseren. Hij neemt het stokje daarmee over van Elvira. De komende vrijdagavonden kun je komen tossen vanaf 19:30. Zie de activiteitenkalender op de site of op de KNLTBClubApp voor de data (er zijn namelijk enkele uitzonderingen ivm toernooien). Kom gezellig langs en meld je bij de bar.

De toss is een leuke manier om eens met andere leden te spelen of om te tennissen als je (nog) geen speelmaatje hebt. We spelen een aantal ronden en starten in de regel om 19:30 uur. De banen 7 en 8 zijn gereserveerd voor de tossavonden. Bij grotere animo zullen meer banen voor de toss gebruikt worden. Vanaf september zal de toss weer verhuizen naar de woensdagavond in verband met de najaarscompetitie.

Bij aankomst meld je even bij de bar/ bij Arjan. Voor wie Arjan nog niet kent. Dit is Arjan:

Activiteitenkalender
Meer informatie over tossen