TV Nieuw-Vennep en TC de Kikkers slaan handen ineen voor het goede doel: opbrengst € 1250,-

De traditionele BBB-avond bij TV Nieuw-Vennep stond zaterdagavond 25 mei in het teken van het goede doel: de Stichting Dutch Dental Care Foundation (DDC). Het doel van Stichting Dutch Dental Care is om in Kenia belangeloos met eenvoudige middelen tandheelkundige hulp, preventie en educatie te verlenen. De TVNV leden Mirjam Snoeks, Yvonne van der Top en Kikkers lid Lien Ay Tan waren dit jaar in Kenia om te helpen bij de klinieken die zijn opgericht om vooral voor kinderen de tandzorg mogelijk te maken. Een slecht gebit leidt tot veel problemen bij kinderen zoals slapeloosheid en ondervoeding. Deze klinieken kunnen alle hulp gebruiken om de zorg mogelijk te maken.

Deze BBB avond stond dit doel centraal. Op de drukbezochte avond werd er natuurlijk volop getennist, maar de aandacht ging vooral naar de loterij die mogelijk werd gemaakt door vele winkeliers in Nieuw-Vennep. Meer dan 80 prijzen werden verloot onder de deelnemers die met de lootverkoop meer dan € 1050,- bijelkaar brachten, TV Nieuw-Vennep doneerde ter plekke nog € 200,- waardoor het totaal kwam op een meer dan prachtig bedrag van € 1250,-. Toen dit bekend werd zat de sfeer er helemaal in en gingen de handjes de lucht in en de voetjes van de vloer. Mede door het mooie weer werd het een prachtige avond.

Het bijzondere aan dit evenement is de samenwerking tussen deze 2 tennisverenigingen in Nieuw-Vennep. Dit jaar worden meer evenementen gezamenlijk georganiseerd zoals de strijd om de Venneper Cup op 17 augustus bij TC de Kikkers.

Jolanda van Boheemen
Evenementencommissie TVNV