Nieuwe sponsor: Lauritsen Rijopleidingen

Met dank aan de sponsorcommissie zijn we weer een mooie sponsor rijker: Lauritsen Rijopleidingen. Dat is mooi voor de vereniging en ook mooi voor jou want Lauritsen Rijopleidingen heeft een mooie aanbieding voor leden van TVNV.

“Beste leden van de Tennisvereniging Nieuw Vennep. Sinds aanvang van het nieuwe tennisseizoen sponsoren wij met een bord de vereniging.Graag willen wij ons aan je voorstellen.

Wij zijn een rijschool, al meer dan 30 jaar  met succes actief in Nieuw-Vennep en omstreken. Je kan bij ons terecht voor rijbewijs B ( personenauto) en rijbewijs B-E (personenauto met aanhangwagen ).

Bij aanmelding voor rijles van 1 van onze pakketten krijg je op vertoon van je ledenpas een online theoriecursus t.w.v. € 79,00 gratis. “

Luc Lauritsen
Zie ook www.lauritsen.nl