Open dagen

Wat door de weersomstandigheden niet lukte op de 1e Open Dag (16/3), lukte wel op de 2e Open Dag (23/3). Tennissen. Want zeg nou zelf, wat is leuker dan dat je naar de Open Dag komt en er wordt getennist.

Verslag van Annemarie Plevier.

Als eerste trapten een aantal meiden van het “Meidenteam” (11 t/m 17) af. Zij speelden vanaf 13:00-14:30. Ze konden meteen hun nieuwe gesponsorde tenue showen. Erg mooi en leuk. Vervolgens was de beurt aan de jongens (11 t/m 17) vanaf 14:30-16:00 uur. Ook een deel van het Groene team (ongeveer 8 t/m 12) was vertegenwoordigd.

Kaylee, Lisa, Roos, Jochem, Kristian, Mark, Maikel, Ruben en Edwin als “opperhoofd”, Gijs en Joris enorm bedankt voor jullie aanwezigheid en sportieve inzet. Dank ook aan Nina, die even meedeed bij de meiden.

Ook de nieuwe tennisleraar, David, zette zijn beste beentje voor, met wellicht toekomstige nieuwe jeugdleden. Leuk om ze zo enthousiast bezig te zien. Zo ook Peter die met een aantal wellicht toekomstige volwassen leden de baan op ging.

Al met al een geslaagde dag qua weer, enthousiasme, inzet, sportiviteit, gezelligheid, baanbezetheid, plezier etc.

Natuurlijk enorm veel dank aan alle vrijwilligers die het mogelijk hebben gemaakt dat de Open Dagen konden plaatsvinden. Ook dank aan Arjan en zijn personeel van First Place.