Reminder: pas ophalen tijdens open dag zaterdag 23 maart

Komende zaterdag 23 maart is de laatste open dag op ons tennispark van 13:00 tot 16:00 uur. Ken je nog mensen in jouw vriendenkring voor wie dit interessant is, attendeer ze op deze open dag. Tijdens deze dag kun je je nieuwe KNLTB-pas ophalen en ontvang je het informatieboekje. Teamcaptains van de voorjaarscompetitieteams kunnen tussen 14:00 en 16:00 terecht voor de competitieballen en -info.

Ledenwervingsactie

In de lokale en sociale media is er aandacht voor de open dagen. Dit jaar is er tevens geadverteerd in het Witte weekblad.

Tennisles aanmelden voor 24 maart

Tijdens de open dagen is er ook gelegenheid om een balletje te slaan én zijn de trainers van Holland Tennis aanwezig: Peter Pollé en David Oosterweghel. Zij beantwoorden graag je vragen over de tennisles mogelijkheden. Deze laatste open dag is ook de laatste dag dat je je nog kunt aanmelden voor tennisles. Zie ook het bericht van 11 februari.

Ballen halen competitieteams

Op 23 maart tussen 14.00 en 16.00 uur kun je de blikken ballen die jouw team nodig heeft voor de thuiswedstrijden ophalen in het clubhuis. Ingrid Brabander en Paul van Lingen zijn dan aanwezig in de bestuurskamer om de ballen uit te delen. Dit is wel op voorwaarde dat de competitiebijdrage dan binnen is bij de penningmeester.