Prijsuitreiking Grote Clubactie

Alle Grote-Clubactie-lotenverkopers die voor TVNV loten hebben verkocht zijn door JumpXL in het zonnetje gezet. Zij ontvingen een tegoedbon gratis jumpen voor 2 personen inclusief limonade en een frietje.

Opbrengst Grote clubactie

In totaal zijn er 149 loten verkocht aan 52 lotenkopers door 6 lotenverkopers waarmee in totaal 352,20 euro voor de vereniging is opgehaald. Alle lotenkopers en verkopers super bedankt!

De grootste lotenverkoper was Jelle (foto boven) met maar liefst 70 loten op de voet gevolgd door Tristan (foto onder) met 40 loten. Daarnaast ook een eervolle vermelding voor Gijs, Maikel en Kristian. Allen dank!

Jelle mag als grootste lotenverkoper met 3 vriendjes komen jumpen bij JumpXL. Alvast heel veel plezier!