Vrijdag ALV

Komende vrijdag 11 januari om 19:30 is er de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (ALV). Deze keer worden een aantal belangrijke zaken ter besluitvorming aangeboden zoals de herziening van de statuten.

Uitnodiging en stukken per mail

Als lid van onze vereniging heb je een mail ontvangen met de agenda en de bijbehorende stukken. Heb je die niet ontvangen, controleer dan je spamfilter. Je kunt secretaris@tvnieuwvennep.nl of communicatie@tvnieuwvennep.nl mailen voor de agenda en bijbehorende stukken.

Vereniging Nieuw-Vennep bestaat dank zij jou. Wij zijn als bestuur bijzonder blij met jou en al onze leden. In het bijzonder op die leden die zich als vrijwilliger inzetten. Daarom staan we deze avond ook stil bij deze kanjers. Graag zien we je vrijdagavond om 19:30 om samen met ons als bestuur en pachter het glas te heffen op wederom een mooi tennisseizoen. En wil je ergens een handje helpen als vrijwilliger laat het weten.

Tot vrijdag!

PS: voor je het weet is het tennisseizoen begonnen. Dus check je tennisuitrusting en probeer alvast die buurman of -vrouw warm te krijgen voor een lidmaatschap; in maart zijn er weer open dagen.

Bestuur TVNV