HOLLAND/KNLTB TENNIS KIDSTOUR

Holland Tennis organiseert ook deze winter weer de HOLLAND/KNLTB TENNIS KIDS TOUR voor enthousiaste kinderen. Het is een unieke mogelijkheid voor kinderen met niveau ROOD, ORANJE en Groen om wedstrijdervaring op te doen. De professioneel georganiseerde HT Kids Tour staat onder leiding van gediplomeerde en ervaren tennistrainers.

De Holland Tennis Kids Tour is onderscheidend omdat Holland Tennis er naast het spelen van wedstrijden een EDUCATIEF karakter aan verbindt.

Naast een gezamenlijke warming-up letten de trainers onder andere op sportief gedrag en geven zij op een speelse manier aanwijzingen waardoor kinderen zich beter ontwikkelen.

Elke deelnemer is door mee te doen al een winnaar. Spelers met een bijzondere prestatie op het gebied van inzet, luisteren en positief gedrag worden extra in de schijnwerpers gezet.

Kosten

De kosten voor deelname aan niveau ROOD zijn € 12,50 en niveau ORANJE en GROEN zijn € 15,00 en dienen voor aanvang van het evenement contant te worden betaald bij de organisatie.

Inschrijven

Op de website www.hollandtennis.nl staat een speciale rode rubriek Tennis Kids Tour met informatie en het inschrijfformulier.

U kunt uw kind voor de Holland Tennis Kids Tour op zondag 9 december27 januari  en 24 februari opgeven via www.hollandtennis.nl of via janneke@hollandtennis.nl

Voor overige informatie kunt u mailen naar janneke@hollandtennis.nl

Holland Tennis & KNLTB tenniskids tour | winter 2018/2019