Online afhangen

Het is mogelijk via de knltbclubApp online een baan te reserveren. Aan het begin van het seizoen was dat mogelijk voor alle banen. Dit is terug gebracht naar twee banen (baan 1 en 2). Alleen deze banen zijn online via je mobiel af te hangen.

Hoewel deze nieuwe functionaliteit vanuit de KNLTBClubApp bijzonder makkelijk is, zijn er ook (nog) nadelen en/of kinderziektes. Zoals:

• het bevestigen van de reservering een kwartier voor de reservering werkt nog niet vlekkeloos.
  • bij niet opkomen dagen blijft de reservering staan
  • oneigenlijk gebruik doordat 2x aansluitend gereserveerd kan worden.

Daarnaast willen we ook leden die naar het park komen zonder vooraf te reserveren ook voldoende gelegenheid bieden om een baan af te hangen.

Ervaring opdoen

Per saldo blijven we dus op kleinere schaal ervaring opdoen met deze nieuwe mogelijkheid. Mocht je suggesties hebben of ervaringen willen delen dan horen we die graag. Mail communicatie@tvnieuwvennep.nl. Contactpersonen voor dit onderwerp zijn Frank Alta en Gregor Panovski.

NB: je kunt maximaal 7 dagen vooruit reserveren (je krijgt een foutmelding als je een reservering maakt verder dan 7  in de toekomst). Een online reservering bevestig je altijd 15 minuten vooraf door je pas door de kaartlezer te halen.

Nog geen KNLTBClubApp op je telefoon?

Bekijk dan hier wat je allemaal mist en hoe je dat regelt.