Indeling najaarscompetitie bekend

De indeling van de Najaarscompetitie 2018 is bekend. Dit jaar doen er landelijk 17.543 teams verdeeld over de Najaarscompetitie 8&9 competitie, Groene Najaarscompetitie (junioren) en de Kia World Tour (jongste jeugd). TV Nieuw-Vennep doet mee in totaal 21 teams mee (senioren en junioren) en 1 jeugd team Oranje (Kia World Tour).

Informatieavond vrijdag 31 augustus 19:30 uur

Dit jaar is er een captainsbijeenkomst op vrijdagavond 31 augustus om 19:30 uur in het clubhuis. De organisatie van de NJC ziet graag alle teamcaptains of iemand anders van het team aanwezig. Ook als je al jaren captain bent. Er wordt praktische informatie geven en ook worden de ballen en formulieren verstrekt. Van belang is dat de competitiebijdrage vooraf is overgemaakt. De teamcaptains hebben hierover bericht ontvangen.

Teams en thuiswedstrijden

NJC 2018 teams thuiswedstrijden zaterdag en zondag
NJC 2018 teams en thuiswedstrijden vrijdagavond

KNLTB ClubApp

In de KNLTB ClubApp vind je bij aanvang van de competitie de wedstrijdschema’s, uitslagen en standen. Meer over KNTLB ClubApp.

Contactpersonen

Contactpersoon vrijdagavond is Ingrid Brabander
Contactpersoon zaterdag en zondag is Yvonne van Everdingen
Contactpersoon World Tour kids is Annemarie Plevier