HOT van start

Zaterdag 4 augustus is het HOT van start gegaan. De weergoden lijken er maar geen genoeg van te hebben. Ook tijdens het HOT2018 blijft de temperatuur boven de 20 graden. Ideale omstandigheden voor mooie tennispartijen. Kom vooral kijken! Maandagoverdag start het HOT50+.

Wedstrijdschema HOT

Wedstrijdschema HOT50+

Lekker eten bij First Place

Elke dag zijn er heerlijke huisgemaakte kippendijen saté en een hamburger First Place ( US burger op Italiaanse bol) beschikbaar. Daarnaast verzorgt First Place voor frisse maaltijdsalades en lekkere luxe broodjes. Uiteraard zijn er ook lekkere tosti’s, friet en snacks beschikbaar.

• 6 aug: Nasi met saté en kroepoek: € 8,50
  • 7 aug: Pasta Pesto € 8,50
  • 8 aug: Schnitzel met champignonsaus: € 10,00
  • 9 aug: Biefstuk met brood of friet € 14,50
  • 10 aug: Lekkerbekkies met friet € 12,50
  • 11 aug: Wat de pot schaft v.a. € 11,00
  • 12 aug: Kampioensmenu v.a. € 11,00

Donderdag 9 augustus live muziek

Voor donderdag 9 augustus komt Mark Meijer  langs. Een Amsterdamse zanger die beschikt over een breed assortiment muziek. Hij heeft o.a. gezongen bij Meerlive en op verschillende Amsterdamse avonden. De planning ligt van 16.00 tot 20.00 uur. Echter kan het e.e.a. nog iets aangepast worden afhankelijk van de partijen.

Vrijdag 10 augustus 2 HOT DJ’s

Op vrijdag 10 augustus is er een feestavond en omdat het de laatste dagen nogal HOT is en het om een HOT toernooi gaat, zijn er 2 DJ’s (DJ RGR). Deze mannen houden van een zomersfeestje!

Namens TVNV en Team First Place wensen wij alle deelnemers en toeschouwers een toptoernooi!