Inschrijven Worldtour kids najaar 2018

Vanaf nu kan er weer worden ingeschreven voor de Worldtour Najaar. Hieronder vind je de gegevens en het inschrijfformulier. Inschrijven kan tot 20 juni.

Inschrijven TENNISKIDS WORLDTOUR NJ2018

Worldtour kids

Door de Trainer(s) van Holland Tennis wordt er via het KNLTB Tenniskids principe lesgegeven. De KNLTB heeft enkele jaren geleden de Tenniskids Worldtour in het leven geroepen. Dit houdt in dat er zowel in Rood als Oranje in teamverband tegen andere verenigingen binnen de afdeling wedstrijdjes worden gespeeld.

Rood Worldtourteam

Een Rood Worldtourteam bestaat uit minimaal 1 persoon en maximaal 6 personen. En is voor kinderen van geboortejaar 2009 of later (t/m 9 jaar). In sommige gevallen kan de trainer beslissen dat een kind 2 jaar ouder (2007) of jonger (t/m 2014) ook in Rood mag uitkomen. Er worden alleen enkels gespeeld. Aanwezige spelers worden ter plekke in 2 groepen verdeeld die door en tegen elkaar spelen. Wie het eerst 7 punten haalt heeft gewonnen. Er worden geen standen bij gehouden, wel vindt er deelnameregistratie plaats. De ontvangende vereniging kan afwijken van het spelsysteem.

Oranje Worldtourteam

Een Oranje Worldtourteam bestaat uit minimaal 2 personen en maximaal 6 personen. En is voor kinderen van 8 t/m 11 jaar (geboortejaar 2007 t/m 2010). In sommige gevallen kan de trainer beslissen dat een kind 2 jaar ouder (t/m 2005) of 2 jaar jonger (t/m 2012) ook in Oranje mag uitkomen. Er worden enkels (enkelveld) en dubbels (dubbelveld incl. tramrails) gespeeld. Er wordt gespeeld om 4 gewonnen games met het beslissend punt systeem bij 40-40. Bij een 3-3 stand wordt een beslissende game gespeeld (geen tiebreak). Er worden partijresultaten bijgehouden. Iedere speeldag zal een team binnen de afdeling dagwinnaar zijn.

Het is wel een voorwaarde dat je lid bent van de vereniging. Nog geen lid, meld je dan z.s.m. aan bij de ledenadministratie: ledenadministratie@tvnieuwvennep.nl. Voor deelname aan de Worldtour zal een kleine bijdrage (nog nader te bepalen) worden gevraagd.

De definitieve indeling van de teams wordt bepaald door de Jeugdcommissie en de Trainer(s).

Een team kan niet zonder Teamcaptain(s). (Oftewel de contactpersoon tussen de Tenniskidsfunctionaris en de betreffende ouders van het team. En natuurlijk het begeleiden van het team op de wedstrijddag). Vind je het leuk als je vader/moeder Teamcaptain, is zorg dat hij/zij zich aanmeldt. Dit kan ook via onderstaand formulier.

Speeldata en tijden

De speeldata voor het najaar van 2018 zijn:
9/9, 16/9, 23/9, 30/9 en 7/10

De tijden zijn: Rood 9:00-± 11:00 uur en Oranje 9:00-±12:00 uur.
De ontvangende vereniging kan afwijken van deze tijden.

Voor vragen kan er contact worden opgenomen met de Tenniskidsfunctionaris, Annemarie Plevier, via onderstaand emailadres.

Inschrijven voor 20 juni

Graag inschrijven voor 20-06-2018 door de gegevens in te vullen op de volgende pagina en dit te mailen naar jeugd@tvnieuwvennep.nl met cc naar annemarie.plevier@planet.nl.

Inschrijven TENNISKIDS WORLDTOUR NJ2018

Met sportieve groet,

De Jeugdcommissie en de Trainer(s)
T.V. Nieuw-Vennep