Veel animo voor zomerstop-aanbieding

Inmiddels hebben 15 personen gebruik gemaakt van de zomerstop?-kom-lekker-tennissen-bij-TVNV-aanbieding. Mocht je een van deze nieuwe aspirant leden tegenkomen, heet ze welkom en help ze een beetje op weg.

De zomerstop?-kom-tennissen-aanbieding

Speciaal en enkel alleen voor de leden van hockeyclub MHC de Kikkers en de voetbalverenigingen FC VVC en SV DIOS hebben we dit jaar een mooie zomerstop?-kom-tennissen-bij-TVNV-aanbieding. Voor slechts 30 euro kun je als lid van een van deze verenigingen in de periode 1 juni tot 1 september op het tennispark van tennisvereniging Nieuw-Vennep (TVNV) terecht. Een mooie gelegenheid om tijdens de zomerstop lekker te blijven sporten.

Tips

Op de site hebben we voor onze nieuwe (aspirant-) leden nog wat introductie informatie neergezet (‘ik ben nieuw en nu..’). Mocht je daarop aanvullingen hebben dan horen we dat graag (mail communicatie@tvnieuwvennep.nl).