Nieuwe ronde clubladder

Maandag 28 mei is alweer ronde 5 van  de clubladder van start gegaan. Steeds vaker zie je leden op de baan die een partijtje spelen om een plaatsje op te schuiven op de clubladder. Doe je ook mee? Je kunt gedurende het hele seizoen ‘instromen’.

Ronde 4

In ronde 4 zijn er meerdere spannende potten gespeeld. Zo pakte Rob Bron in zijn partij tegen Gregor Panovski in een beslissende tie-break de winst. Ook in de partij Charlotte Parree tegen Marvin Binck was het spannend en pakte uiteindelijk Charlotte met 11-10 de winst. Bekijk alle uitslagen clubladder ronde 4.

Meedoen

Clubladderen is een leuke manier om vaker te spelen of om eens tegen andere leden te spelen. Ideaal voor als je net lid bent of al jaren bij TVNV speelt en eens vaker een balletje wil slaan. Deelname is gratis. Je wedstrijden worden door via de clubladderApp van SportconneXion toegewezen. Je maakt zelf in overleg met je tegenstander een tennisafspraak op een moment dat het jullie uitkomt. Lees hoe clubladderen werkt.

Bekijk de clubladderstand
Ronde 5: de te spelen wedstrijden