Nieuwe pachter | Woensdagavond 25 april laatste avond Rick en Marc

Er is een nieuwe pachter voor de sportkantine. Donderdag 26 april vindt de wisseling van de wacht plaats en zul je voor een drankje en hapje bij First Place Horeca terecht kunnen. Woensdagavond 25 april zijn Marc en Rick voor het laatst. Als je hun nog wilt uitzwaaien en veel succes wensen, kom dan nog even langs.

Donderdag clubhuis dicht/beperkt open

Donderdag zul je in verband met de wisseling niet of nauwelijks terecht kunnen voor een drankje. Voor de donderdagavond competitie wordt wat geregeld.

First Place Horeca

Binnenkort meer over de nieuwe pachter First Place Horeca. Velen kennen de eigenaar misschien nog wel van de TC de Kikkers: Arjan Verbaas. Het bestuur is bijzonder blij met deze nieuwe pachter.  Hoewel op lange termijn het in eigen beheer nemen van de sportkantine niet van tafel is, is voor de korte termijn en gezien de korte tijd die we als vereniging hadden om een alternatief te organiseren, deze nieuwe pachter bijzonder welkom.

Afscheid Marc en Rick

Woensdagavond 25 april is het de laatste avond van Marc en Rick.  Twee enthousiaste jonge ondernemers die vorig jaar het avontuur bij TVNV zijn aangegaan. Wij wensen hen heel veel succes!

Kom vooral woensdagavond nog even een drankje doen.

Contactpersoon: Rogier Liefbroer