TVNV 50 jaar | kijkje in het verleden

Tennisvereniging Nieuw-Vennep (TVNV) bestaat dit jaar 50 jaar en dat gaan we vieren! Bij vrijwel alle activiteiten dit tennisseizoen 2018 zul je ervaren dat dit ons lustrumjaar is.  TVNV een club waar we trots op zijn.

Mail je foto’s van toen

Heb jij foto’s, anekdotes van weleer? Laat het ons weten en mail communicatie@tvnieuwvennep.nl.

Foto album ‘foto’s uit de oude doos’

Op ons facebook album ‘foto’s uit de oude doos‘ vind je alle foto’s die we inmiddels van veel (oud-)leden hebben ontvangen.

Jubileumnummer Inside 1993

Daarnaast vind je hieronder het jubilieumnummer ‘Inside’ uit 1993 van Riet Verlaan toen onze vereniging 25 jaar bestond. Leuk om eens te lezen hoeveel er veranderd is de afgelopen jaren en welke zaken van alle tijden zijn; zoals de bar in eigen beheer of verpachten. Veel lees plezier!