Pas ophalen tijdens open dagen

Het tennisseizoen gaat bijna van start. Als lid van TVNV kun je je nieuwe KNLTB-pas ophalen tijdens de open dagen op zaterdag 24 en 31 maart tussen 13:00 en 16:00 uur.

Informatieboekje en kortingsbon

Tijdens de open dagen ontvang je een informatieboekje met praktische informatie over TVNV en een mooie kortingsbon van onze sponsor Sport2000 Rob van der Geest.

Contributie betaald?

De pasjes waarmee je op dat mooi nieuwe afhangbord banen kunt reserveren, worden alleen uitgegeven als de contributie is voldaan.

Vrijwilligers

Tijdens de open dagen is Lex Parree met zijn klusgroep ‘TV NV topklussers’ op het park in de weer om de boel weer helemaal klaar te maken. Mocht je willen helpen of anderszins als vrijwilliger een bijdrage willen leveren dan kan dat. Informeer tijdens de open dagen naar de mogelijkheden. Die zijn er;-)

Competitieteams

Tijdens de open dag op zaterdag 24 maart tussen 14:00 en 15:00 kunnen de teamcaptains van de competitieteams de wedstrijdformulieren/ballen halen en contributiebijdrage betalen.

Neem je nog een paar mensen mee die overwegen op tennis te gaan? Zij mogen ook meedoen aan het openingstoernooi op maandag 2 april.

Tot snel!