Nieuwe tenniscollectie bij SPORT 2000

Het nieuwe tennisseizoen gaat bijna van start! Veel nieuwe tenniskleding hangt al in de winkel bij hoofdsponsor SPORT 2000 Van der Geest. Merken zijn o.a. adidas, Sjeng Sports en Nike, waar o.a. Rafael Nadal en Roger Federer in spelen. Ook biedt Van der Geest een grote collectie teamkleding aan voor dames, heren en mix. Een leuk shirt, polo of top, met een bijpassend rokje of short, gecombineerd met een vest en/of tennisbroek. Naast kleding is de schoenenwand weer aangevuld met een groot aantal nieuwe modellen Nike, adidas, K-Swiss en Asics tennisschoenen.

Racket bespannen
Wil je je racket vlak voor het nieuwe seizoen voorzien van een nieuwe snaar? Bij SPORT 2000 Van der Geest staat een bespanmachine in de winkel, waardoor je racket dezelfde dag of binnen 24 uur klaar kan zijn.

Korting voor leden
Op vertoon van je ledenpas krijg je bij Rob van der Geest SPORT 2000 standaard 10% korting op tennisartikelen. (Bij grote afname van teamkleding kan dit percentage hoger worden).