Holland Tennis Kids Tour

Holland Tennis organiseert wegens groot succes afgelopen jaar deze winter weer de HOLLAND TENNIS KIDS TOUR voor enthousiaste kinderen. Een unieke mogelijkheid voor kinderen met niveau ROOD, ORANJE en GROEN om wedstrijdervaring op te doen. De professioneel georganiseerde HT Kids Tour staat onder leiding van gediplomeerde en ervaren tennistrainers.

De Holland Tennis Kids Tour is onderscheidend omdat Holland Tennis er naast het spelen van wedstrijden een EDUCATIEF karakter aan verbindt. Naast een gezamenlijke warming-up letten de trainers onder andere op sportief gedrag en geven zij op een speelse manier aanwijzingen waardoor kinderen zich beter ontwikkelen.

Elke deelnemer is door mee te doen al een winnaar. Spelers met een bijzondere prestatie op het gebied van inzet, luisteren en positief gedrag worden extra in de schijnwerpers gezet.

Meer informatie

Op de website www.hollandtennis.nl staat onder het kopje Tennis Kids Tour informatie. De flyer met informatie kunt bekijken via de hyperlink http://hollandtennis.nl/assets/hollandtenniskids-flyer-a4.pdf

Om de kwaliteit en de persoonlijke aandacht te waarborgen kunnen er per evenement een maximaal aantal kinderen meedoen.

Voor niveau ROOD zijn dit 24 kinderen en voor niveau ORANJE en GROEN zijn dit 12 kinderen.

Kosten

De kosten voor deelname aan niveau ROOD zijn € 12,50 en niveau ORANJE en GROEN zijn € 15,00 en dienen voor aanvang van het evenement contant te worden betaald bij de organisatie.

U kunt uw kind voor de Holland Tennis Kids Tour op zaterdag 9 december

opgeven via info@hollandtennis.nl o.v.v. naam, leeftijd en kleur bal.

• Speeldatum:                               zaterdag 9 december 2017
  • Locatie:                                       Tennis Centrum De Nieuwe Brug Vijfhuizen
  • Aanvangstijd niveau ROOD:  12.00 uur (eindtijd 13.30 uur)
  • Aanvangstijd niveau ORANJE & GROEN:  12.00 uur (eindtijd 15.00 uur)

Wij verzoeken u aan uw kind een drinkfles mee te geven.

Voor overige informatie kunt u mailen naar info@hollandtennis.nl

Met sportieve groet,

Holland Tennis