Vrijwilligersmiddag en vrijwilligers bijdrage

Dit jaar hebben vele leden van TVNV zich ingezet voor de vereniging. Van oudpapier ophalen, organiseren van (jeugd)toernooien, competities en evenementen tot aan het parkbeheer. Allen heel, heel veel dank! Met jouw inzet worden mooie dingen gedaan waar we met elkaar trots op mogen zijn. Graag nodigen we je dan ook uit voor de vrijwilligersmiddag zondag 22 oktober.

Vrijwilligersmiddag

Zondag 22 oktober van 16:00  tot 18:00 nodigen we jou en al die andere vrijwilligers graag uit voor een drankje en hapje in ons clubgebouw. Zegt het voort! Een mooi moment om elkaar eens te spreken en alvast plannen te maken voor het komende jubileum jaar.

Teruggave vrijwilligersbijdrage

Als lid van de vereniging kom je in aanmerking voor teruggave van de 25 euro vrijwilligersbijdrage als je je hebt ingezet voor onze club. Als je hiervoor in aanmerking komt, stuur dan een mail naar onze penningmeester Stephan Baaij penningmeester@tvnieuwvennep.nl met een korte toelichting en je rekeningnummer.  Je kunt de bijdrage ook aan de club laten, zoals een aantal leden al hebben aangegeven. Wat uiteraard zeer welkom is.

Nogmaals dank voor je inzet voor onze vereniging en we zien je graag zondagmiddag 22 oktober.

ps: stuur nog ff een mailtje naar communicatie@tvnieuwvennep.nl  als je komt dan kunnen we het een beetje inschatten.