Bestel zo’n warme fleece-it deken

Aanstaande vrijdag begint de najaarscompetitie weer! De wedstrijdformulieren en de tennisballen zijn inmiddels opgehaald en er zijn al wat oefenpotjes getennist. Helaas is het tijdens de najaarscompetitie niet altijd even warm om de wedstrijd(en) van je teamgenoten buiten te bekijken, daarom biedt Fleece-it! je mooie en dikke teamdekens met het logo van T.V. Nieuw-Vennep. Buiten het feit dat je er heerlijk warm en professioneel bijzit, steun je ook de club door een of meerdere dekens te bestellen.

Fleece-it deken met logo TVNV

De standaardkleur van TVNV is rood, maar mocht je liever een deken in navy (donkerblauw), antraciet, taupe, oranje of zwart willen bestellen, is dat ook mogelijk. De middelgrote deken is een 2-3 persoonsdekens (100x160cm) en de grote deken is voor 4-5 personen (180x220cm) met het mooie logo van TV Nieuw-Vennep erop.

• Middelgroot incl. TVNV logo: € 34,50 incl. BTW
  • Groot incl. TVNV logo: € 46,50 incl. BTW

Ook kan je als teamlid/ouder met een eigen bedrijf hiermee aan een eenvoudige, laagdrempelige manier van sponsoring doen. Ook je teamnaam en/of namen van de teamleden kunnen bedrukt worden.

Bestellen

Ga voor het bestellen van een fleecedeken naar www.Fleece-it.com/bestellen of stuur een bericht naar mail@fleece-it.com voor de mogelijkheden.