Leidse Masters start maandag

Vanaf maandag 18 tot en met zondag 24 september 2017 wordt bij TV Nieuw- Vennep de Leidse Masters gespeeld. Tijdens deze periode is door de week vanaf 18:00 uur vrijspelen slechts zeer beperkt mogelijk (1-2 banen).

Noot: de vrijdagavond wordt er niet gespeeld en zijn de banen beschikbaar voor de vrijdagavondcompetitie. Hou er rekening mee dat de komende vrijdagavonden vanwege de najaarscompetitie vrij spelen niet of slechts beperkt mogelijk (zie kalender).

Mooie tenniswedstrijden en veel publiek

Bovenstaande was het slechte nieuws. Het goede nieuws is dat deze week mooie tenniswedstrijden te zien zijn en veel spelers en publiek wordt verwacht. En dat is weer mooie reclame voor ons cluppie. En over reclame  voor onze vereniging gesproken. De beste reclame dat ben jij. Mocht je nog iemand enthousiast kunnen maken voor onze leuke club dan wordt dat zeer gewaardeerd! Op de site vind je alle informatie over lidmaatschap, tennisles en de leuke activiteiten die georganiseerd worden.

Over Leidse Masters

De KNLTB organiseert in de zomermaanden in de districten een TennisDirect Circuit met toernooien met als afsluiting de TennisDirect Masters. Spelers die de beste prestaties hebben geleverd tijdens het TennisDirect Circuit, mogen meedoen aan de TennisDirect Masters. Je kunt je kwalificeren voor de TennisDirect Masters door punten te halen in het enkelspel van bepaalde open toernooien in jouw district.