HOT 2017 van start

Zaterdag 5 augustus is de 44e editie van het Haarlemmer opentoernooi aka HOT 2017 van start gegaan. Alle deelnemers heel veel succes! Op toernooi.nl kun je de wedstrijden volgen en op Facebook publiceren we de foto’s en het laatste HOT-nieuws.

Lekker eten tijdens het HOT

Bekijk het HOT-menu met de vele verschillende lekkere schotels en hapjes die je tijdens deze HOT-week kunt bestellen bij Marc en Rick van ‘Baan 11’.

Organisatie HOT

Naast de deelnemers wensen we natuurlijk ook alle leden van het HOT Team en in het bijzonder Sandra, Jordy en Rik heel succes toe en dat het weer een mooi toernooi mag worden!

Contact: opentoernooi@tvnieuwvennep.nl.

HOT 50+

Vanaf maandag 7 augustus wordt overdag het HOT 50+ gespeeld. De organisatie van dit open toernooi is in handen van Carla van Woerden, Louis Hollander, Hans Bakker, Ineke Beuke en Stephan Baay.

Contact: carla.van.woerden@gmail.com