Gezellige tossavond

Vrijdag 30 juni was het weer een gezellige tossavond met, dankzij de regen, een extra huiselijke sfeer in het clubhuis. Met alle tafels aan elkaar geschoven en de nootjes en drankjes van Baan 11 kostte het wat moeite om iedereen nog een keer de baan op te sleuren voor de  klassieke afsluiting: een ‘rondje om de wereld’. Birgitte Oldeman versloeg in een zinderende finale Mark Beelt en mocht de fles wijn mee naar huis nemen.

Leuk te zien dat er weer een aankomend nieuw lid van de partij was: Dirk-Jan welkom op de club! En heel veel tennisplezier bij ons leuk cluppie!

Zie de activiteitenkalender voor de volgende tossavonden:

• vrijdag 7 juli 20:00 uur
  • vrijdag 21 juli 20:00 uur

Contactpersonen

Voor meer informatie kun je terecht bij Elvira Dijkstra (vrijdag), Frank Alta (vrijdag) en Carmen Hunnekens (woensdag): toss@tvnieuwvennep.nl. Wil je ook in de toss-Whatsapp-groep? Mail ons.