Geslaagde clubkampioenschappen jeugd 2017

Deze week zijn op TV Nieuw-Vennep de clubkampioenschappen voor de jeugd gespeeld. Met prachtig weer, mooie wedstrijden en veel inzet en sportiviteit van de deelnemers.

Winnaars clubkampioenschappen

Aan het eind van deze week dragen de volgende jeugdleden dit seizoen de titel ‘clubkampioen 2017’ :

• Oranje: Ivan van Ruiten
  • Groen: Boris van Ruiten
  • Groen Dubbel: Jochem de Raadt en Victor Carrera
  • ME 12: Isabel Soeters
  • JE 14: Felipe Soeters
  • Dubbel 14: Julian van der Kwaak en Felipe Soeters
  • JE 17: Thijmen van der Vight
  • JD 17: Daan en Thijmen van der Vight

Van harte gefeliciteerd Ivan, Boris, Jochem, Victor, Isabel, Felipe, Julian, Thijmen en Daan!

Foto’s

Foto’s kun je bekijken in het album ‘clubkampioenschappen jeugd 2017′ op de facebookpagina van TV-nieuw-Vennep

Alle jeugdleden leuk dat jullie mee deden!

Laten we naast de winnaars al die andere jeugdleden niet vergeten die het beste van zich zelf hebben gegeven. Super allemaal dat jullie van de partij waren. Van de organisatie kregen wij terug dat het hun opviel dat jullie je hebben ontwikkeld en dus gewoon weg een stuk beter zijn geworden!!

Rob en Pauline bedankt!

Tot slot dank aan de jeugdcommissie en in het bijzonder Rob Soeters en Pauline van der Kwaak die deze week maar weer mooi hebben geregeld. Goed gedaan en dank!