Grote Clubactie van start

De landelijke lotenverkoop van de Grote Clubactie is afgelopen zaterdag 21 september van start gegaan. Jij koopt natuurlijk ook (weer) een flink aantal van deze Grote Clubactie-loten waarmee je kans maakt op een van de vele mooie prijzen waarmee je ook nog eens cluppie steunt, want 80% van de opbrengst gaat naar de vereniging. De trekking is dinsdag 19 november. Doe je (weer) mee?

Lot kopen Grote Clubactie 2024

Meer over de Grote Clubactie

De Grote Clubactie is er om verenigingen te helpen. De Grote Clubactie kent het hoogste uitkeringspercentage van alle loterijen in Nederland. Daarnaast steun je met het kopen van loten niet alleen de vereniging, maar maak je zelf ook nog kans op mooie prijzen. De hoofdprijs is een geldbedrag van €100.000,-. Meer over de grote clubactie

Lot kopen Grote clubactie TVNV