Huldiging winnaars KNLTB voorjaarscompetitie ’24

Vrijdag 28 juni zijn de competitieteams gehuldigd die als winnaar in hun poule uit de bus zijn gekomen. Van de 26 TVNV-teams die meededen aan de KNLTB voorjaarscompetitie zijn in totaal 5 teams in de bloemen gezet. Allen van harte gefeliciteerd!

Winnaars KNLTB Voorjaarscompetitie

• Vrijdagavond Nieuw-Vennep 1 met Dirk-Jan van der Vecht | Heren Dubbel 17+ Vrijdag Avond – 3e klasse – Afdeling 20
  • Vrijdagavond Nieuw-Vennep 1 met Ben Blokker | Heren Dubbel 17+ Zaterdag – 2e klasse – Afdeling 2
  • Vrijdagavond Nieuw-Vennep 1 met Bart de Wit | Heren Dubbel 35+ Vrijdag Avond – 1e klasse – Afdeling 14
  • Vrijdagavond Nieuw-Vennep 2 met Ingrid Brabander | Dames Dubbel 35+ Vrijdag Avond – 3e klasse – Afdeling 4
  • Vrijdagavond Nieuw-Vennep 3 met Nicolette Laan | Dames Dubbel 17+ Zaterdag – 3e klasse – Afdeling 1

Bekijk eindstand TVNV KNLTB Voorjaarscompetitieteams 2024

Bakker van Maanen

Dank ook aan bakker van Maanen (Getsewoud) die voor deze speciale gelegenheid een heerlijke taart voor de winnaars heeft gemaakt.

Afscheid Yvonne

Naast de winnende competitieteams ontving ook Yvonne van Everdingen een mooie bos bloemen als dank voor de vele jaren die zich als verenigingscompetitieleider (VJC) heeft ingezet. De vrijwilligers die nu de competities regelen zijn Bart de Wit (zaterdag- en zondagcompetitie) en Ingrid van Gerwen (door de weekse competitie). Zie competitie spelen.

Bekijk alle foto’s