Inschrijven najaarscompetitie 2024 kan tot 3 juni

Inschrijven voor de najaarscompetitie kan tot maandag 3 juni. Deze tenniscompetitie start vrijdag 13 september, duurt tot eind oktober en kent 5 speeldagen (zie speeldata). Mail het inschrijformulier naar competitie@tvnieuwvennep.nl

Verschillende mogelijkheden najaarscompetitie

Er zijn verschillende mogelijkheden binnen de competitie. Zo kun je spelen op de vrijdagavond, zaterdag of zondag overdag. In een heren, dames of juist in een gemengd team. Ook zijn er variaties in de te spelen partijen: herendubbel (HD), damesdubbel (DD), gemengd-dubbel (GD) al dan niet met singles; zie HE (herenenkel) en DE (damesenkel). Tot slot is er ook nog keuze in leeftijdscategorieën; bijvoorbeeld 17+ of 35+. Bekijk alle verschillende variaties en mogelijkheden op KNLTB (zie hierboven).

Op zaterdag is er een DD35+ en GD35+ toegevoegd. En er wordt nu ook in de najaarscompetitie gespeeld om promotie en degradatie

Contactpersonen

Yvonne van Everdingen gaat na 17 jaar stoppen als competitieleider op de zondag. Dankjewel Yvonne! Bart de Wit, die de zaterdag al doet, gaat het stokje van haar overnemen.