KNLTB voorjaarscompetitie

Begin april is de KNLTB voorjaarscompetitie van start gegaan waar maar liefst 26 teams van TV Nieuw-Vennep aan mee doen! Na 2 speeldagen valt er nog niet veel te zeggen over mogelijke titelkanshebbers maar er zijn nog zeker een hoop teams ongeslagen. Dit jaar gaan we voor een gezamenlijke afsluiting op het park én voor een mooie verzameling competitieteamfoto’s. Mochten de uitslagen tegenvallen, stuur dan in ieder geval een leuke dan wel gekke competitieteamfoto op; dan maak je tenminste nog kans op de titel ‘leukste competitieteamfoto TVNV’. Mail naar communicatie@tvnieuwvennep.nl.

Competitieteams TV Nieuw-Vennep

Tussenstanden voorjaarscompetitieteams
Bekijk de geplande wedstrijden
Uitslagen gespeelde competitiewedstrijden

Leukste competitieteamfoto TVNV

Hier alvast een aantal kanshebbers op de titel ‘leukste competitieteamfoto TV Nieuw-Vennep’. Het kan ongetwijfeld gekker, actiever, origineler….dus kom naar door met die foto’s! Mail naar communicatie@tvnieuwvennep.nl.

Ook mee doen?

Wil je meedoen dat kan altijd wel als invaller en anders is er in het najaar weer een nieuwe competitie: de KNLTB najaarscompetitie. Kijk op de competitiepagina en/of mail naar de competitiecoördinatoren ook wel verenigingscompetitieleiders (VCL’s) genoemd: competitie@tvnieuwvennep.nl.