Open dag maandag 1 april

Maandag 1 april (2e Paasdag) tussen 11:00 en 15:00 is het open dag bij tennisvereniging Nieuw-Vennep (Fandango 15). Kom je ook even kijken?Word je lid vóór of tijdens de open dag dan ontvang je niet 10% korting maar zelfs 20% korting. Als seniorlid betaal je dan slechts 160 euro!

• Onbeperkt vrij spelen van april tot en met oktober
  • Wanneer iemand van de vereniging jou opgeeft, krijgt diegene 10 euro retour
  • Je bent welkom op de feest-/spelletjesavond Funky Hawaii op vrijdag 22 maart (kosten 5 euro, aanmelding niet nodig)
  • Meedoen met het openingstoernooi tijdens onze open dag op 1 april. Inschrijven kan tot en met 27 maart