Inschrijven voorjaarscompetitie ’24

Ook weer zin in mooi weer en tennissen? Geef je dan nu op voor de voorjaarscompetitie en/of de zomeravondcompetitie 2024. Inschrijven kan met onderstaand inschrijfformulier, tot en met 20 december. Ten minste vijf spelers per team. Wanneer je een team zoekt, kun je je ook individueel opgeven. Dan kijken wij of er mogelijkheden zijn om je aan te sluiten bij een team.

Voorjaarscompetitie 2024

De voorjaarscompetitie ’24 start in de eerste week van april en duurt tot begin/medio juni. Naast de bekende competities op de vrijdagavond, zaterdag of zondag overdag zijn er nog meer mogelijkheden/dagen om competitie te spelen. Bijvoorbeeld damesdubbel (DD) op dinsdag-, woensdag- en vrijdagochtend, herendubbel (HD) en damesdubbel (DD) op dinsdag- en donderdagavond. En voor 50+ zijn er ook overdag mogelijkheden. Voor de starters en minder ervaren tennissers is er de 8-9 competitie op verschillende dagen en avonden.

NB: ieder competitieteam zorgt voor 1 bardienst tijdens de voorjaarscompetitie (op een andere dag dan de eigen speeldag) zie barreglement.

Bekijk aanbod/mogelijkheden voorjaarscompetitie 2024 (regionaal)
Bekijk aanbod/mogelijkheden voorjaarscompetitie 2024 (landelijk)
Speeldata voorjaarscompetitie 2024
Competitiereglement Tennisvereniging Nieuw-Vennep

Zomeravondcompetitie 2024

De zomeravondcompetitie 2024 wordt gespeeld van 8 mei tot en met 19 juni op woensdagavond.

Zomeravondcompetitie 2024
Speeldata zomeravondcompetitie 2024
Competitiereglement Tennisvereniging Nieuw-Vennep

Ingrid van Gerwen (doordeweekse competities)