Start werkzaamheden achter clubhuis

Vanaf maandag 16 oktober gaan de werkzaamheden van start om de ruimte achter ons clubhuis geschikt te maken voor de Sport Buitenschoolse Opvang (BSO) HappyKids Nieuw-Vennep. Zoals in het nieuwsbericht van 6 augustus aangekondigd, gaat deze ruimte gebruikt worden door Sport BSO HappyKids voor spel- en buitenactiviteiten. In ruil daarvoor zal Sport BSO HappyKids de ruimte een flinke make-over geven welke ook de uitstraling van ons park ten goede zal komen. Daarnaast zal Sport BSO HappyKids onze vereniging jaarlijks met een mooie donatie gaan sponsoren.

Make-over ruimte achter clubhuis

De make-over van de ruimte achter het clubhuis betekent dat het vervallen tennismuurtje wordt weggehaald en een aantal (rol-)containers en de gravelopslag een ander plekje krijgen. De technische ruimtes aan de achterzijde van ons clubhuis blijven in de nieuwe situatie gewoon toegankelijk. Hieronder een impressie hoe de ruimte er uit komt te zien.

Deze afbeelding heeft een leeg alt-attribuut; de bestandsnaam is PHOTO-2023-07-04-20-08-11-1.jpg