BSO HappyKids krijgt ruimte achter clubhuis in gebruik

De ruimte achter het clubhuis wordt in het najaar in gebruik genomen door Sport Buitenschoolse Opvang (BSO) HappyKids Nieuw-Vennep voor spel- en buitenactiviteiten. In ruil daarvoor zal Sport BSO HappyKids de ruimte een flinke make-over geven welke ook de uitstraling van ons park ten goede zal komen. Daarnaast zal Sport BSO HappyKids onze vereniging jaarlijks met een mooie donatie gaan sponsoren.

Make-over ruimte achter clubhuis in najaar ’23

De make-over van de ruimte achter het clubhuis betekent dat het vervallen tennismuurtje wordt weggehaald en een aantal (rol-)containers en de gravelopslag een ander plekje krijgen. De technische ruimtes aan de achterzijde van ons clubhuis blijven in de nieuwe situatie gewoon toegankelijk. Hieronder een impressie hoe de ruimte er uit komt te zien. De make-over zal in het najaar plaatsvinden. Zodra de definitieve planning bekend is, wordt dat gecommuniceerd.