Toss: Iedere maandagochtend en dinsdagavond

Er wordt bij onze club twee keer per week een toss georganiseerd. Een toss is een laagdrempelige en gezellige manier om een partijtje te spelen met andere leden van de club. Wanneer je meedoet wordt aan de hand van een kaartjessysteem (maandag) en rackettrekken (dinsdag) bepaald met wie en tegen wie je een dubbel gaat spelen.

Maandagochtend: 9.30-11.30. Baan 5-6. Er worden twee rondes van 45 minuten gespeeld. En daarna gezamenlijk wat drinken. Organisatie: Riet Verlaan

Dinsdagavond: Er worden twee rondes gespeeld. Verzamelen: 19.15 op het terras van het clubhuis. Eerste ronde: 19.30-20.20. Pauze. Tweede ronde: 20.45-21.30. Daarna rondje om de wereld (tennisspelletje) als afsluitende activiteit en gezamenlijk wat drinken. Het is ook mogelijk om je voor één ronde in te schrijven. Organisatie: Jeroen Verkaik en Richard Honcoop.

Ben je geen lid en wil je een keertje meedoen als introducé? Dan kun je voor 5 euro meedoen (afrekenen bij de kassa).

1 gedachte over “Toss: Iedere maandagochtend en dinsdagavond”