Statiegeld Nederland trapt mediacampagne af bij TVNV

Komende zaterdag, gelijk met de start van het tennisseizoen, trapt Statiegeld Nederland op tennispark Nieuw-Vennep de mediacampagne ‘Statiegeld op blik’ af om aandacht te vestigen op de invoering van statiegeld op blikjes per 1 april. Om 12:00 uur vindt de actie ‘Sla hem er in en win!’ op baan 1 plaats waarbij enkele mooie prijzen te winnen zijn.

Statiegeld Nederland

Raymond Gianotten, directeur van Statiegeld Nederland sinds 2021: Bij Statiegeld Nederland streven we naar meer gerecycled materiaal en minder zwerfafval. Met diverse campagnes proberen we het gedrag van consumenten te beïnvloeden. Bij TV Nieuw-Vennep starten we de bewustwordingscampagne voor sportverenigingen’.

‘Sportverenigingen zoals TVNV zijn vaak maatschappelijk betrokken. Daarnaast is het inzamelen van statiegeld flessen en vanaf 1 april ook blikjes voor veel verenigingen een interessante bron van inkomsten’.

Actie ‘Sla hem er in en win’

Komende zaterdag tussen 12:00 en 13:00 uur kun je op baan 1 het opnemen tegen de ‘rolcontainer’. Sla je 3 van de 5 ballen vanaf de baseline in de rolcontainer dan kun je een van de mooie prijzen winnen die door Statiegeld Nederland beschikbaar zijn gesteld. Uiteraard duurzaam en verantwoord. Tot zaterdag bij TV Nieuw-Vennep!

Contact

Voor meer informatie over afvalscheiding kun je terecht bij Carla van Woerden en Frank Alta.

Afvalscheiding bij TV Nieuw-Vennep
Statiegeld Nederland