G-tennis

G-tennis is tennis voor mensen met een verstandelijke beperking of kleine lichamelijke beperking. Bij G-tennis staat het plezier en enthousiasme voorop, het is goed voor de conditie en het verder ontwikkelen van motorische en sociale vaardigheden van de speler.

Trots
Super trots zijn wij dat in 2011 Arthur Maaswinkel samen met Robert van de Graaf van Sport Service Haarlemmermeer het initiatief hebben genomen om G-Tennis bij TV Nieuw-Vennep op te starten.

Iedere donderdagmiddag
Als je op donderdagmiddag tussen 17.00 en 18.00  op het park komt,  kun je onze G-tennissers een balletje zien overslaan. Iedere week traint Arthur met veel passie, geduld en humor onze groep G-tennissers. In de winterperiode wijken wij uit naar de tennishal in Zwaanshoek. Plezier in het spel en lol met elkaar staan voorop. En het plezier spat er af!

G-tennis toernooi
Al een aantal keer is er een G-Tennis toernooi bij TV Nieuw-Vennep georganiseerd. Voor deze toernooien zijn buddy’s nodig. Mensen die dus samen met een G-speler willen spelen. Ook dit jaar zijn wij van plan een G-toernooi te organiseren. Wij hopen dat we tegen die tijd misschien wel een beroep op jou mogen doen.

Meer informatie
Mocht je meer informatie willen hebben over het G-tennis dan kun je altijd contact opnemen met Brigitte van Kan of Arthur Maaswinkel (gtennis@tvnieuwvennep.nl). Of nog leuker, kom gewoon eens langs op donderdagmiddag tussen 17.00 en 18.00 op het park!

G-tennis KNLTB
Brochure G-tennis