KNLTB ClubApp

Maak gebruik van de KNLTBCLUBApp om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws. Download de KNLTB Club App nu in de Apple app store of Google play store en maak gebruik van de vele mogelijkheden op je mobiel. Zoals clubnieuws en clubevents, tennismaatje vinden, online afhangen, competitie uitslagen bekijken, eenvoudig je pasfoto wijzigen en meer.

Hoe werkt het

Na downloaden open je de KNLTB ClubApp en zoek je op VENNEP  en kies je voor TV Nieuw-Vennep. Vervolgens krijg je het inlogscherm (zie hiernaast) waarin je je bondsnummer intikt en je wachtwoord. Een nieuw wachtwoord kun je eenvoudig zelf regelen door op ‘kwijt of vergeten’ (zie direct onder wachtwoordveld) te klikken waarna je een mailtje ontvangt op jouw emailadres welke in de ledenadministratie bekend is.  Voor de rest wijst het zich zelf.

Vragen

Mocht je vragen hebben bekijk dan de informatie hieronder van de KNLTB of neem contact op met Frank Alta (communicatie@tvnieuwvennep.nl) of Dirk-Jan van der Vecht (ict@tvnieuwvennep.nl).