Ophalen oud papier

Een keer per maand staan 4 (senior)leden van TV Nieuw-Vennep zaterdagochtend op de oud papierwagen om zo geld voor de vereniging te verdienen. Een leuke manier om je bijdrage als vrijwilliger in te vullen. Je kunt je individueel opgeven of (helemaal mooi) met een tennismaatje of je competitieteam.

Mail communicatie@tvnieuwvennep.nl of bel  Frank Alta (06-23727401).

Goed om te weten

• Minimale leeftijd is 18 jaar
  • Verzamelen zaterdagochtend 09:15 kantine voetbalvereniging DIOS
  • Duur van 09:15 tot ca 12:45 uur (je gaat per tweetal op 1 wagen)
  • Kun je niet, regel dan een vervanger van 18 jaar of ouder. Dat mag ook je buurman zijn. Niet opkomen dagen kost onze vereniging geld.

Ophaal kalender 2018

Schema oud papier 2018

DatumNaamNaamNaamNaam
Zaterdag 1 decRik ElderhuisSandra FaasBart de WitRené Veltman
Zaterdag 29 decVictor Beeltvacaturevacaturevacature

Schema oud papier 2019

DatumNaamNaamNaamNaam
Zat. 26 januari
Zat. 23 februari
Zat. 23 maart
Zat. 20 april
Zat. 18 mei
Zat. 15 juniOptie team WouterOptie team WouterOptie team WouterOptie team Wouter
Zat. 13 juli
Zat. 10 augustus
Zat. 7 september
Zat. 5 oktober
Zat. 2 november
Zat. 30 november
Zat. 28 december

Ik heb me opgegeven en nu?

Sta je op de lijst dan ontvang je in de week voorafgaand een reminder. De zaterdag zelf word je om 09:15 uur verwacht in de kantine van voetbal vereniging DIOS (Dotterbloemstraat 2). Neem handschoenen mee als je dat prettig vindt. Een hesje ontvang je van de chauffeur. Na afloop kun je een (gratis) consumptie krijgen.

Opbrengsten

Het oud papier ophalen is voor onze vereniging een belangrijke inkomstenbron. De opbrengsten van al het opgehaalde oud papier in Nieuw-Vennep wordt naar rato verdeeld over de deelnemende sportverenigingen: VVC, DIOS, MHC de Kikkers en TVNV. Het maakt dus niet uit wanneer je de stapelboeken en -kranten buiten zet. Tennisvereniging Nieuw-Vennep deelt mee in de opbrengst. De opbrengst oud papier voor onze vereniging is ca 4.000 tot 4.500 euro per jaar.