Toernooiboekje HOT met menu’s

Bijna start het Haarlemmermeer Open Toernooi 2020 (HOT), het gezelligste toernooi van de Haarlemmermeer. Bij Tennisvereniging Nieuw-Vennep vindt dit plaats van zaterdag 1 augustus tot en met zondag 9 augustus. Met categorieën 2 tot en met 8.

Het toernooi is helemaal volgeboekt en we zijn er klaar voor!

Het boekje van het toernooi kun je hier downloaden. Hierin vind je onder andere de menu’s van Rob’s Catering. Blijf je ook een hapje eten? Er zijn maaltijden, broodjes en snacks.

Ook worden hier de belangrijkste voorzorgsmaatregelen benoemd die we hebben voor ieders gezondheid. Alle bezoekers (ook leden) dienen zich aan het begin van het park te registreren.

Je kunt ons volgen op Facebook. Hier zullen de foto’s van het toernooi geplaatst worden.

Vrij spelen tijdens open toernooi

Omdat vrij spelen tijdens het open toernooi bijna niet mogelijk is, kun je als TVNV-lid vrij spelen bij TC de Kikkers. Je moet je wel even melden bij de bar van TC de Kikkers met je TVNV-tennispas. Daar krijg je een tijdelijke pas waarmee je op deze locatie kunt afhangen.

Tijdens het HOT zijn de banen van ons park als volgt bezet:
– Zaterdagen en zondagen: van 10.00 uur tot sluitingstijd
– Maandag tot en met vrijdag: van 18.00 uur tot sluitingstijd