Update Sportkantine: Bar68

In februari hebben we jullie via de nieuwsbrief de 1e informatie verstrekt over de bar in eigen beheer en de bardiensten. Samen met de nieuwe barcommissie zijn we na gaan denken over de dagelijkse invulling en is een eerste opzet tot stand gekomen.

Alles staat inmiddels op de rit, contracten met leveranciers geregeld, alleen eigenlijk nog de barbezetting,maar ook dat verwachten we op korte termijn met jullie hulp te kunnen regelen.

We hopen dat de KNLTB Clubapp hierbij helpt. Op de site knltb.nl/clubapp vind je meer info over deze app, als je deze nog niet hebt.

We zijn blij met alle reacties tot nu toe en we zullen er, voor zover mogelijk, iets mee doen. Voor iedereen is de bar in eigen beheer, zeker dit 1e jaar, een uitdaging, maar laten we elkaar versterken en samenwerken. Wij als leden van TV Nieuw Vennep kunnen dat! Als je nog nooit achter de bar hebt gestaan, ga de uitdaging aan, er zal altijd iemand aanwezig zijn om te helpen.

We denken er ook aan om nog een aparte informatieavond te organiseren, mocht  daar behoefte aan zijn. Info hierover volgt nog.

Vriendelijke groet,
Bestuur en Barcommissie