Wegens groot succes!! Tennis Intensief 3 daagse voor de ZOMER-thuisblijvers

In de laatste week vd zomervakantie organiseren we een Tennis Intensief 3 daagse voor alle leden van TV Nieuw Vennep op de buitenbanen van TV Nieuw Vennep.

Van 21 augustus t/m 23 augustusorganiseert Holland Tennis, voor leden van TV Nieuw Vennep tegen 10% korting de mogelijkheid om een tennis intensief cursus te volgen.

Altijd al een specifiek slag of spelsituatie willen verbeteren?

Dan is dit een unieke mogelijkheid om in drie dagen een uur hier intensief mee aan de slag te gaan. U slaat een paar duizend ballen met gerichte  persoonlijke aanwijzingen. Gegarandeerd wordt je heel veel wijzer en wordt je slag beter.

De lestijden zijn van 1500-18.00 uur voor de jeugd en tussen 1830-2130 uur voor de senioren.

De trainingen zijn in de vorm van duo trainingen (2 personen per baan) van 1 uur. Kosten voor deze duo trainingen zijn € 67,50 p.p. voor 3 dagen training van 1 uur. Graag de eerste te voldoen aan de trainer.

Als je alleen wil trainen dan kan dat ook.

Lijkt het je leuk om aan deze cursus mee te doen?

Stuur dan een mail naar janneke@hollandtennis.nl met je naam en niveau.

Inschrijven voor de tennis intensief drie daagse van 21 t/m 23 augustus kan t/m 25 juli a.s.

Sportieve groet,

Janneke van Kessel