Carla van Eye Wish Opticiens sponsort TVNV

Beste leden van TVNV, onlangs ben ik gevraagd door jullie voorzitter, Rogier, om eens na te denken om een bijdrage te leveren als sponsor voor jullie vereniging.Wat een leuk idee, dacht ik, want goed presteren met tennissen valt samen met goed zien tijdens een sportieve wedstrijd!

Ik ben sinds vijf jaar als franchisenemer werkzaam bij Eye Wish Opticiens op het Händelplein met een leuk en dynamisch team en jullie zijn daar uiteraard van harte welkom voor een mooie bril, maar natuurlijk ook voor contactlenzen die voor veel vrijheid kunnen zorgen tijdens het sporten!

Introductiekorting

Uiteraard kan een goede zonnebril ook zorgen voor sportieve prestaties en daarom krijgen jullie ter introductie 15% korting op een mooie zonnebril! Dit aanbod loopt tot eind mei en is geldig op vertoon van jullie lidmaatschapskaart!

Graag tot ‘Ziens’ in de leukste brillenwinkel van Nieuw-Vennep!!

Hartelijke groet,

Carla Booister | Händelplein 19 | 2151 NL |Nieuw-Vennep | 0252-672578