Nieuw-Vennepse tennisballen in Kenia

In februari dit jaar gingen Mirjam Snoeks en Yvonne van den Top naar Kenia om te helpen bij Dutch Dental Care. Een organisatie die in Kenia op scholen en in dorpen tandheelkundige-hulp verleent. De ingezamelde tennisballen werden aan de kinderen na de tandartsbehandeling als cadeau uitgedeeld.

“Wij, Mirjam en Yvonne willen iedereen bedanken voor alle tennisballen die wij hebben meegenomen in februari naar Kenia met de Dutch Dental Care Foundation! We hebben er zo’n 1000 school-kinderen enorm blij mee kunnen maken, na hun gratis tandarts controle/behandeling! Ook komend seizoen kan je “oude” ballen weer in de ballenbak in het clubhuis doen. Wij zorgen ervoor dat ze in 2020 weer als kado uitgedeeld worden!”

Mirjam en Yvonne

Dutch Dental Care

Stichting Dutch Dental Care Foundation is een stichting die is opgericht om op Keniaanse scholen met eenvoudige middelen curatieve en preventieve tandheelkunde te verlenen aan scholieren, hun ouders en dorpsgenoten.

Meer over Dutch Dental Care