Clubkampioenen senioren 2018 bekend

Zaterdag 8 september zijn de laatste partijen en finales gespeeld van Wie-is-de-beste: de clubkampioenschappen (CK) senioren 2018.  Leuke sportieve wedstrijden en soms verrassende uitslagen. Ondanks de regen konden vrijwel alle partijen op dat mooie gravel van TVNV gespeeld worden.

Wie is de beste

Hoewel het natuurlijk gaat om het meedoen en de sportiviteit, zijn zaterdag ook de kampioenen gehuldigd. Zie de foto’s op onze Facebookpagina. Op toernooi.nl kun je de uitslagen bekijken. Frank van Dijck lichten we er graag even uit (zie onderstaande foto). Niet in de laatste plaats vanwege de trotse drieling van hem en Ilse. Nogmaals van harte Frank en alle andere kampioenen: goed gedaan!

Pub Quiz

De avond is afgesloten met een Pub Quiz en een heerlijk Indisch buffet. Deze laatste verzorgd door Arjan Verbaas en zijn team van First Place Horeca. De Pub Quiz is inmiddels aan zijn 2e editie begonnen en lijkt een blijvertje te worden om op een leuke manier de kampioenschappen af te sluiten en de tennis-enTVNV-kennis onder de leden te toetsen.

Onder leiding van Roel Surink kregen de deelnemende groepjes vragen voor de kiezen als: ‘van wie verloor Martin Verkerk in de finale op Roland Garros’ (=Juan Carlos Ferrero), ‘ hoeveel geld er met oud papier is opgehaald in het eerst half jaar 2018’  (ca 25.000 in totaal over alle deelnemende verenigingen) en de verschillende baantjes van Arjan Verbaas (vraag zelf maar even aan hem) met een demonstratie van Nadal’s opslag als hoogte punt.  Dat was genieten!

Dank

Dank Arjan, Roel en alle vrijwilligers die hebben geholpen tijdens dit toernooi en dank aan alle deelnemers. Leuk dat jullie er bij waren en we zien je graag weer bij de CK van 2019!

Jolanda, Rik en Frank