Reminder: Jeugd wintertennisles tennishal Zwaanshoek | Holland Tennis

In het afgelopen jaar is het niveau en enthousiasme van vele jeugdspelers vooruit gegaan, met name bij de jeugd die in de winter door trainen. De nieuwe vaardigheden gebruiken ze tijdens de competities waarin er dit jaar goed is gescoord door meerder jeugdteams. Daarom organiseert Holland Tennis wederom wintertrainingen voor de jeugd in de tennishal van Zwaanshoek.

De belangstelling voor trainen in kleine groepen, zelfs duo-training groeit.

Geef uw zoon en dochter op en ga eventueel met elkaar in overleg met wie uw zoon of dochter wil gaan trainen.

Helaas is de baancapaciteit beperkt. Elk jaar proberen wij meer banen af te nemen omdat we de jeugd zo veel mogelijk met elkaar willen laten trainen. We zijn tenslotte een tennisclub met zijn allen en willen dat gevoel ook in de winterperiode vasthouden.

Voor nu is beschikbaar:

• Maandag     2 uur van 16.00-18.00 uur
  • Woensdag   3 uur van 15.00-18.00 uur
  • Vrijdag         4 uur van 16.00-20.00 uur
  • Zaterdag     3 uur van 12.00-15.00  uur

Een cursus bestaat uit 22 weken waarvan op een vast uur 16 keer les wordt gegeven en er 6 keer kan worden vrijgespeeld.

Indien u uw zoon/dochter wil laten trainen, verzoeken wij u niet te lang te wachten met inschrijven en meerdere mogelijkheden in te vullen.

We proberen het weer iedereen naar het zin te maken, wat meestal wel lukt.

Sportieve groet,

Janneke van Kessel