Algemene ledenvergadering ( ALV) – Zaterdagmiddag 2 maart

Datum/Tijd
Date(s) - 02/03/2024

Categorieën

Zaterdagmiddag 2 maart vindt van 15:00 tot 16:30 uur de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering (ALV) plaats in onze sportkantine. De inloop is vanaf 14:30 uur. Wij nodigen je bij deze van harte uit!

Via de mail heb je alle informatie reeds ontvangen. Mocht je deze gemist hebben, kijk dan in de KNLTB ClubApp voor de notulen van vorige keer en de jaarverslagen. We sluiten af met een borrel.

•    Agenda ALV

Veilig sportklimaatVorig jaar hebben we je geïnformeerd dat we bezig zijn met de Haarlemmermeerse Richtlijn voor een Veilig Sportklimaat. We zijn in een afrondende fase. Het is belangrijk om je veilig te voelen op de club. Hiervoor hebben we een bijlage van het huishoudelijk reglement en gedragsregels voor onze vereniging opgesteld.

PadelVan Padel geven we een update, er is geen stemming.Club van 50Ook dit jaar weer kun je de vereniging een extra (financieel) handje helpen via de club van 50. Dit jaar staat vervanging van de terrastafels op het wensenlijstje. Meer over de club van 50.

Vrijwilligers Met een fris nieuw mooi tennisseizoen in het verschiet, wellicht een mooi moment voor een nieuwe uitdaging?  Onze vereniging, die bestaat bij de gratie van leden en vrijwilligers, heeft nog enkele vacatures zoals bij de barcommissie en de organisatie van clubkampioenschappen. Zie voor contactinformatie: wie-doet-wat op de site.

Tot zaterdag 2 maart!

Met sportieve groeten,

Bestuur TVNVFrank van Herpen, Dirk-Jan van der Vecht, Carla van Woerden, Rob Bron en Ingrid van Gerwen