Over TV Nieuw-Vennep

Tennisvereniging Nieuw-Vennep (TVNV) bestaat sinds 1968 en is een actieve en gezellige vereniging. Sinds 2005 is het tennispark gevestigd aan de Fandango 15 in Nieuw-Vennep, aan de Noordkant van Getsewoud. Je kunt er heerlijk tennissen op een van de 10 gravelbanen en na afloop genieten van een drankje in het ruime en sfeervolle clubhuis. De vereniging is goed bereikbaar (ook vanuit Hoofddorp) en er is voldoende parkeergelegenheid.

Lid worden

Voor de start van ieder tennisseizoen kun je terecht op een van onze open dagen waar we graag je vragen beantwoorden. Word je lid tijdens de open dagen dan hoef je geen inschrijfgeld te betalen. Als nieuw seniorlid (18 jaar of ouder) krijg je daarnaast het eerste jaar een flinke korting op het lidmaatschap. Ook zijn er kortingen als je later in het seizoen lid wordt of als je met het hele gezin besluit te gaan tennissen; bekijk onze speciale tarieven.

Zie ons informatieboekje 2018

Activiteiten

We organiseren allerlei activiteiten en toernooien. Zoals het Haarlemmermeer Open Toernooi (zie foto’s), (jeugd) clubkampioenschappen en een openingstoernooi. Bekijk het filmpje ‘seizoen 2017’ om een indruk te krijgen van de activiteiten.

Nieuwe mensen ontmoeten

Als nieuw lid kun je deelnemen aan de clubladder zodat je, ook als je nog geen speelmaatjes hebt, een balletje kunt slaan en nieuwe mensen kunt ontmoeten.

Tennisles

Overweeg ook het nemen van tennisles via Holland Tennis. Niet alleen leerzaam maar ook een goede manier om als nieuw lid speelmaatjes te ontmoeten.

Historie

Tennisvereniging is opgericht in 1968 en heeft in 2018 het 50 jarig bestaan. Lees het verhaal van Rob Liefbroer over het ontstaan van deze tennisvereniging.

Contact

Het tennispark is gelegen in Getsewoud-Noord, Fandango 15, 2152 SJ Nieuw-Vennep en bereikbaar op 0252-673546.

Heb je vragen? Neem dan contact op met een van onze bestuursleden of mail info@tvnieuwvennep.nl.