Tennisles

De tennislessen voor TV Nieuw-Vennep worden verzorgd door Holland Tennis, gecertificeerd partner van de KNLTB. Er zijn veel  verschillende mogelijkheden voor ieder niveau.

Op de site van Holland Tennis vind je alle relevante informatie over tennislessen bij TV Nieuw-Vennep en alle andere mogelijkheden die Holland Tennis te bieden heeft, waaronder de Holland Tennis Academy, een opleiding voor zeer sportieve kinderen die meer dan gemiddeld tennis willen leren spelen.

Trainer Peter Pollé:
‘Tennis is een sport voor het leven’

Tennistrainer Peter Pollé, mede-eigenaar van Holland Tennis is sinds enkele jaren hoofdtrainer van TV Nieuw-Vennep. Hij is zeer betrokken bij de vereniging en staat garant dat een ieder die tennisles neemt het ook echt gaat leren of zichzelf aanzienlijk verbetert. Zijn motto is : tennis is een sport voor het leven. Tennissen is leuk is als je het ook echt kan, dus gaan we er voor zorgen dat je het gaat leren.

Kwaliteit

Kwaliteit staat bij Holland Tennis voorop. Aandacht, intensiteit en ontwikkelen van een sportieve instelling zijn daarbij van belang. De tennislessen worden gegeven in kleine groepen, waardoor er voor ieder persoonlijke aandacht is.

Trainingsmogelijkheden

Bekijk alle trainingsmogelijkheden van Hollandtennis bij TV Nieuw-Vennep.  Let op: om deel te kunnen nemen aan tennisles via Holland Tennis op TV Nieuw-Vennep dien je lid te zijn van de vereniging.

Meer informatie

Voor informatie en inschrijven ga je naar hollandtennis.nl. Voor vragen mail tennisles@tvnieuwvennep.nl.

Holland Tennis
Janneke van Kessel | Manager HT